Alla inlägg den 13 december 2013

Av Testaren - 13 december 2013 21:00

 

Tvål...ja de var just detta med tvålen.....må hända att bakterier minskar men jag tycker den fungerar så där om jag ska vara ärlig. De vill ni nog att man är när man testar produkter. Positiva är : Barnen tvättar sig mer än förut och använder mer än gärna tvålen i pumpen. Negativa: de går åt,Astor mer med tvål än tidigare och helst vill man tvätta annat oxå med tvålen. 


Mina barn på förskolan tvÄttade dockorna rena så all tvål tog liksom slut. Men kul var de så de ger ju positivitet av de. Men frågan är om förskolor vill köpa in dessa? Jag kan på något sätt hoppas att de gör de för den är bra och barnen ANVÄNDER TVÅL...de har dom varit slarviga med tidigare.

 

jag Buzzar detta genom #buzzador  tvålen heter #Dettol och är en batteridriven pump tvål. Kan verkligen rekomendera den men då ska man om man har barn vara  där när barnen tvättar händerna och munnen.

 

 

produkttestaren 

 

 

Av Testaren - 13 december 2013 20:53

 

Den här digster gillar jag otroligt mycket. Kan verkligen rekomendera den. Den jag gillar mest är nog digster Fresh allt samlat på ett ställe. Annars är de väl mest harmoni musik jag lyssnar mestadels på. R&B är oxå en samlad goding.


Jag Buzzar detta vi #buzzador #digsterbuzz och tycker allmänt att de är en bra funktion och till gång till att ha när man har spotify. Älskar den. Har jag möjlighet att vinna ett år så kommer jag ha de i mitt jobb på förskolan där de lyssnas på musik varje dag.

 

//produktestaren 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards