Alla inlägg den 3 december 2013

Av Testaren - 3 december 2013 15:46

 

Som fembarns mamma har jag genom åren prövat olika märken och online handel mm. Jag är även en arbetande Pedagog inom förskolan och får se barns olika kläders funktioner. Detta är mycket intressant ämne och lärdom för visst är de så att dyrast är inte alltid den bästa bara för att de sägs vara "kvalité" 

Nej så är de inte men jag måste medge att de mesta som märket polarn och pyret säljer har varit funktions vänliga i både babystadiet som vid förskoleåldern barn kollektioner.  Sedan har väl de flesta även kläder som ska locka oss konsumenter till att "köpa" men så är de ju för att allt ska ha en cirkel i vår värld.

jag vill verkligen rekomendera denna mycket enkla mössa som jag haft till alla mina barn. Den har följt polarn och pyret länge i kollektionen och finns än idag. En mycket uppskattad mössa i både vår  sommar höst aktiviteterna. Jag har till och med haft den ovanoå deras balaklava mössa under vinterhalvåret när de är så där 0-8 minus grader ...perfekt  för de barn som är varma av sig.



// produkttestarn



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards