Direktlänk till inlägg 11 september 2015

vanish GOLD buzzador

Av Testaren - 11 september 2015 23:58

då ska jag se om jag kan buzza om produkten buzzador kampanjen med vanish gold. Jag har testat lite produkter med mestadels har jag använt mig av tabort på fläckar men varit skeptiskt till de då de inte riktigt fugerat. Nu fick jag chansen att pröva ett nytt fläckborttagnings medel. Nämligen Vanish gold. Jag kan verkligen rekomendera det. har aldrig fått bort choklad fläckar på samma sätt så snabbt samt ketschup fläckar så tack #Buzzador och vanish för ni gjorde det möjligt för mig. JAG hoppas flera får upp ögonen för ert fantastiska botmedelm mot fläckar


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Testaren - 12 april 2015 19:58


Jag har testat en del mat produkter. Å när proviva kom ut med denna vart jag tvungen att testa. LIME/CITRUS  mina favorit smaker när det gäller  dricka i. Tänkte att detta inte va så märkvärdigt men jag ger mig... av 10 stjärnor får den 10. REKOEMNDE...

Av Testaren - 9 april 2015 19:19


  Här var vi ett företag på nätet  som jag föredrar. Bra service bra leverans och bra feedback. www.outnorth.se. Har köpt strumpor där ifrån av märket Urberg är och det är fantastiskt bra kvalité.     Rekommenderar dessa  samt att webb butiken...

Av Testaren - 31 december 2014 00:24


Den här produkten från buzzador kampanjen  vart verkligen en besvikelse. Jag tänker inte rekomendera den då den är usel och får inte alls bort förhårdnader på så sätt att fötterna ska kännas babylena som jag fick till mig av andra personer som sa att...

Av Testaren - 1 augusti 2014 22:01


    Nu har jag låtit barnen få testa pennor från www.bickids.com  De var intressant att se hur barnen förde sina händer när som skrev med pennorna. Greppvänliga och lagom stora för barns fingrar att hantera   Följande pennor har dom fått ...

Av Testaren - 12 januari 2014 17:32


            Jag    Jag kan inget annat än att säga wow till detta fantastiska företag. Ett minne  som lever med mig tills jag lämnar detta. När jag miste min son 2005 fick jag boxar av förlossningen som erbjöd mig att ta hand och fot av...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards